Politika integrovaného systému řízení
Společnost Rexonix security s.r.o. je ryze českou společností. Svým zákazníkům nabízíme specializované a odborné služby v oblasti IT/ICT s pokrytím celé ČR.
Díky svému rozsáhlému technickému zázemí disponujeme kvalitními zdroji v oblasti outsourcingových služeb bez ohledu na infrastrukturní či aplikační dodávku služeb.
Oblast systému managementu kvality:
Systém managementu kvality (QMS) tvoří systém řízení organizace. Vedení společnosti se zavazuje neustále zlepšovat integrovaný systém řízení, především prostřednictvím stanovených cílů, cílových hodnot, programů a kontrolních mechanismů.
- Plnění požadavků a přání našich zákazníků je základním cílem společnosti; spokojenost zákazníka je vždy na prvním místě
- Služby a práce jsou zákazníkům poskytovány v nejvyšší kvalitě; díky zkušenostem s provozem IT/ICT infrastruktur různých systémů, vznikl ve společnosti stabilní tým vysoce kvalifikovaných IT odborníků (vlastní zaměstnanci)
- Základními pravidly vystupování našich zaměstnanců je pozitivní přístup, slušné chování a vystupování i mimo pracoviště, vysoká profesionalita a odborná úroveň, spolehlivost a serióznost
- Své konání směřujeme k posílení tradice a dobrého jména společnosti spolu s maximální snahou rozšiřovat kvalitu i kvantitu nabízených služeb a tím zajistit dlouhodobou perspektivu společnosti, a tím i jistoty našich zákazníků
- Vytváříme příznivé pracovní podmínky pro své zaměstnance; zaměstnanci si vzájemně pomáhají a posilují tím týmový způsob plnění svěřených úkolů
Oblast systému managementu služeb:
Zavedený systém managementu služeb zajišťuje, že společnost používá osvědčené postupy tak, aby bylo možné řídit služby efektivně. Služby jsme schopni zákazníkům poskytovat i v případě mimořádných událostí nebo selhání systémů.
Hlavními principy řízení služeb ve společnosti jsou:
- Zvažování přínosu a dopadu na zákazníka ve všech činnostech
- Znalost IT potřeb organizace
- Řízení celého životní cyklus poskytovaných služeb
- Budování procesně orientované kultury
- Transparentnost a proaktivita
Oblast systému managementu bezpečnosti informací:
- Považujeme za zásadní bezpečnost dat našich zákazníků a věnujeme jim maximální pozornost již při uzavírání smluv, i dále v jednotlivých přijatých opatřeních vyplývajících z Analýzy rizik
- Respektujeme a dodržujeme všechny relevantní regulatorní, právní a normativní požadavky
- Zásadním je pro nás dodržování uzavřených smluv – této problematice je věnována primární pozornost v průběhu plnění celé zakázky
- Vytvořili jsme metodiku hodnocení rizik a stanovili kritéria, podle kterých probíhá jejich hodnocení
Bezpečnostní zásady, principy a požadavky jsou definovány v interních nařízeních a bezpečnostních směrnicích a obsahují zejména:
- Dodržování právních a smluvních požadavků
- Základní znalosti o používání svěřených předmětů
- Prevence a detekce programového vybavení a jeho zabezpečení
- Plánování kontinuity činností organizace
- Důsledky při porušení bezpečnostních zásad
Vedení společnosti se zavazuje zajišťovat odpovídající zdroje pro integrovaný systém řízení, dodržovat všechny právní a jiné požadavky relevantní pro společnost a vytvářet podmínky umožňující podporu a plnění této Politiky ISŘ.
Od všech zaměstnanců vedení společnosti očekává, že v rámci svých kompetencí a odpovědností aktivně přispějí k plnění zásad vyhlášené Politiky ISŘ a k trvalému zlepšování zavedeného integrovaného systému řízení.
V Praze 1. 2. 2021
Martin Frühauf, jednatel